به وب سایت اقتصاد قرن خوش آمدید
تدریس خصوصی حسابداری

آموزش نرم افزار های مالی و حسابداری

آموزش نرم افزارهای حسابداری و مالی ویژه بازار کار

کدینگ در حسابداری ، فرایند تخصیص اعداد یا نهادها به داده ها، برای سرعت بخشیدن به جستجو در پایگاه داده است. کدینگ حسابداری برای هر شرکت، موسسه یا حسابدار متفاوت است و آنرا براساس نیازهای موسسه خود پایه ریزی می کنند. بعضی از کدینگ های حسابداری ساده هستند و به راحتی قابل استفاده هستند اما بعضی دیگرنیاز به توضیحاتی در مورد نحوه استفاده دارند.

نرم افزارهای مالی و حسابداری

در عصر حاضر با پیشرفت تکنولوژی ، نرم افزار که پایه و اساس علوم مختلف اعم از پزشکی تا مدیریت و حسابداری را شکل داده است ؛ با تحول در سایر علوم نه تنها باعث سرعت بخشی در انجام کارها و مبادلات  ، کنترل و کاهش هزینه ها گردیده بلکه با پردازش اطلاعات و تجزیه و تحلیل های آماری باعث نگرشی نوین در صنایع و از آن جمله “حسابداری کسب و کار” گردیده تا جایی که همگان به درستی دریافته ایم که بدون داشتن بقا کسب و کارمان امکان پذیر نمی باشد یک سیستم مکانیزه حسابداری ،عملاً بر این اساس بر خود لازم دیدیم که با توجه به نیاز جامعه و بازار کار ؛ ضمن ایجاد پیوند بین حسابداری و نرم افزار ، از شرکت های معتبر نرم افزاریی نمایندگی دریافت نماییم و  هم اکنون آماده طراحی ، معرفی ، ارائه و پشتیبانی بهترین نرم افزارهای حسابداری و مالی مطابق نیاز شما می باشیم.

آنلاین یا حضوری آموزش ببینید مدرک فنی و حرفه ای، بین المللی بگیرید

آموزشگاه فنی و حرفه ای مدیران محاسب (اقتصاد قرن)

فروش نرم افزار های حسابداری و مالی

امروز رایانه جز لاینفک هر سازمان شرکت و….. می باشد و با توجه به نیازها نرم افزار های جدید  و فراوانی در علوم مختلف پا به عرصه رقابت گذرانده اند که حسابداری نیز از ان مستثنی نمیباشد اکثر شرکت های فناوری اطلاعات اقدام به تهیه نرم افزارهای حسابداری نموده اند و در حال حاضر تعداد آنها به سرعت رو به فزونی است و انتخاب یک نرم افزار از میان انها برای شرکتها و ساز مان ها به عنوان مسیله ی مهمی است اقتصاد قرن با اخذ نمایندگی از تولید کنندگان نرم افزارها ی حسابداری محک تدبیر سند پرداز سهند سامانه و ….. با کادری مجرب قادر است برای اشخاص حقیقی و حقوقی با مشاوره مناسب بهترین نرم افزار را با توجه به درامد و نوع کسب و کار و خواسته های مدیریت معرفی نماید و خدمات پشتیبانی لازمه را نیز ارایه دهد در یک نگاه :

  1. مشاوره در مورد انتخاب نرم افزار مناسب
  2. ارایه خدمات نصب و راه اندازی نرم افزار در صورت نیاز
  3. ارایه خذمات ضمانت در دوره گارانتی شامل راهنمایی و مشاوره نصب و اموزش مجدد و رفع اشکالات در محل کار مشتری تا مدت ضمانت نرم افزار
  4. ارایه آموزش طی دو جلسه به نحوی که مشتری در محدوده امکانات نرم افزار قادر به شروع و انجام امور اصلی خود باشد
  5. مهمترین شاخص در دسترس بودن ما جهت هرگونه مراجعه حضوری و مشاوره تلفنی
  6. مشاهده قبل از نصب و ارایه سی دی دموی نرم افزار ها جهت آشنایی

پکیج آموزش تصویری حسابداری و حسابرسی

جایگاه نرم افزار

نرم افزارهای حسابداری خوب ولی حسابدار نیستند

ورود اطلاعات صحیح ، شناسایی فعالیت های مالی ، تجزیه و تحلیل حسابدار ، مربوط یا نامربوط بودن و هزاران هزار دلیل دیگر تفاوت بسیار زیادی میان

حسابداران مجرب و خبره با حسابداران یا مدیران صرفا” سیستمی نگر وجود دارد .

دسته اول : افراد با تجربه ، تسلط بر کلیه مباحث و رویه ها ، نگرش به سیستم جهت سرعت بخشی و کاهش اتلاف زمان

دسته دوم : افراد کم تجربه ، عدم تسلط بر حسابداری ، نگرش به سیستم جهت تبعیت از رویه های سیستم

نرم افزار حسابداری ابزار های مورد نیاز برای طبقه بندی و محاسبات و همچنین اتومات کردن خیلی از پروسه های حسابداری را برای پیش بینی های امور مالی یک شرکت یا فروشگاه ارائه میکند.

از انجایی که رایانه یک وسیله سریع و دقیق و حسابگر بود افرادی که در رشته های برنامه نویسی تحصیل میکردند سعی کردند برنامه هایی بنویسند که در امور حسابداری و مالی مورد استفاده قرار گیرد و عملیات حسابداری و محاسبات را بیشتر و دقیق تر انجام دهد.

پیدایش اولین نرم افزار حسابداری در ایران

به طور دقیق نمی توان گفت که واقعا اولین برنامه حسابداری و مالی را چه کسی نوشته و نام آن چه بوده است. اما به جرات می توان گفت اولین  نرم افزار حسابداری نوشته شده در ایران ،در سال۱۳۶۸ نوشته است که فقط ثبت سند حسابداری و دفتر روزنامه و دفتر کل و دفتر تفضیلی و یک تراز آزمایشی ۴ ستونی داشت. حجم این نرم افزار حدودا ۰۹ / ۱ مگابایت بوده و تنها روی یک دیسکت فلاپی جا می گرفت و به رایگان در اختیار همه قرار داشت این نرم افزار حدودا ۴ سال بسیار معروف بود و مورد استفاده شرکتها، افراد و سازمان ها مختلفی  قرار گرفت بود.

بعد ها افراد حقیقی و حقوقی دیگری هم  وارد عرصه برنامه نویسی حسابداری شده و نرم افزارهای حسابداری جدیدی را تحت سیستم عامل  DOS و ویندوز به بازار ارائه کردند. از آن سال ها تا به امروز نرم افزار های زیادی وارد بازار کار شده اند که هر کدام به نوبه خود مزایا و نواقصی داشته و مشتریان خاص خود را در بازار کار کسب کرده اند .در بین همه این نرم افزار های حسابداری ،نرم افزار حسابداری و مالی یکپارچه پارمیس برای اولین بار در سال ۱۳۸۰ وارد بازار شد و از همان سال های نخست توانست جایگاه خوبی را بین نرم افزارهای دیگر پیدا کرده و به خوبی پاسخگوی نیاز کاربرانش باشد

انواع  نرم افزار حسابداری

هر کدام از نرم افزار هایی که وارد بازر شدند دارای کارائی و مزایا و معایب مختلفی بودند. پدید آورندگان نرم افزار های حسابداری این نرم افزارها را به چند دسته تخصصی تقسیم میکنند:

  1. سیستم حسابداری مالی
  2. سیستم حسابداری انبار یا انبارداری
  3. سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور
  4. سیستم بانک و صندوق و عملیات چک
  5. سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

وقتی تمامی این سیستم ها در یک پکیج جمع میشوند و با هم ارتباط دارند به ان سیستم حسابداری یکپارچه میگویند. ضمنا شرکت ها و افراد میتوانند هر کدام از سیستم ها را هم به صورت جداگانه تهیه کنند.

در بحث کارائی این برنامه های حسابداری نکته بسیار مهم و قابل توجهی وجود دارد و آن این است که متاسفانه در طراحی و برنامه نویسی اکثر این برنامه ها استاندارد های حسابداری دوبل یا دو طرفه رعایت نشده فلذا  نمیتوان ان را برای شرکت هایی که میخواهند در انتهای کار سال مالی دفاتر قانونی خود را روی نرم

افزار حسابداری تحریر و برای رسیدگی به اداره دارایی و تشخیص مالیات ارائه دهند ، مورد استفاده قرار داد. و به این برنامه های حسابداری فروشگاهی یا بازاری میگویند و فقط با دیدگاه صدور فاکتور برای مشتریان ،کنترل مانده حساب مشتریان ، چک های صادر شده و کنترل موجودی صندوق و کالای انبار نوشته شده اند و البته برخی از این نرم افزارهای حسابداری همه این استاندارد های حسابداری را رعایت نموده اند و هم دارای دفاتر قانونی و دوبل بوده وهم با دیدگاه فروشگاهی و بازاری نوشته شده اند.

شما عزیزان جهت آموزش حرفه ای حسابداری و حسابرسی در تمامی مباجث می توانید با شرکت حسابداری و حسابرسی اقتصاد قرن در ارتباط باشید

۴.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *