به وب سایت اقتصاد قرن خوش آمدید
نرم افزار حسابداری رافع

نمایندگی نرم افزار حسابداری رافع

نرم افزار حسابداری رافع ویژه

شرکت حسابداری اقتصاد قرن تنها نمایندگی انحصاری نرم افزار رافع در استان البرز و شهر کرج میباشد که خدمات خرید و فروش این نرم افزار، استقرار نرم افزار مالی رافع، آموزش نرم افزار مالی و حسابداری رافع، پشتیبانی و مشاوره اجرای نرم افزار را در سراسر کشور ( ایران ) انجام میدهد در ادامه با شرکت تولید کننده این نرم افزار و محصولات نرم افزار حسابداری رافع آشنا میشویم.

نرم افزار حسابداری رافع ویژه مخصوص شرکتهای تولیدی و بازرگانی بزرگ

شرکت مفتاح رایانه با تکیه بر دو دهه تجربه کاری و دانش به‌روز نسبت به طراحی و تولید سیستم اتوماسیون مالی جامع پایا با رویکرد MIS اقدام نموده است. نرم افزار یکپارچه مالی رافع ویژه، سیستم‌های حسابداری مالی، خرید و تدارکات، سفارشات، فروش و بازرگانی، خزانه‌داری (دریافت و پرداخت)، چک و بانک، نرم افزار ثبت اموال و دارایی‌های ثابت، حقوق و دستمزد، تولید (بهای تمام شده)، نرم افزار حسابداری پیمانکاری- سیستم پخش و فروش، سیستم پذیرش خودرو، نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خودرو، نرم افزار ثبت تعمیرات خودرو، سیستم پذیرش کالا، انبارداری و حسابداری انبار، نرم افزار حسابداری دهیاری و اتوماسیون دهیاری را به طور همزمان و به صورت یک مجموعه یکپارچه (integrated) در خود جای داده است.

نرم افزار یکپارچه مالی رافع ویژه مناسب کدام کسب و کارها می باشد ؟

کسب و کار های متوسط

کارخانجات تولیدی

تعمیرگاه های خودرو و لوازم

شرکت های مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری رافع

ویژگی های نرم افزار رافع :

جهت سفارش و دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزار رافع ویژه روی لینک مشاور کارت پشتیبانی رافع کلیک کنید

مشخصات فنی

  • قابل اجرا بر روی سیستم عامل‌های Win Vista ,Win 7 ,Win 8 ,Win 8.1 ,Win Server 2003 ,2008 , Win10
  • زبان به‌ کار گرفته شده (inter face) در این نرم افزار، زبان برنامه نویسی ++C است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای برنامه‌نویسی می‌باشد.
  • بانک اطلاعاتی سیستم، نرم افزار MS-SQL server 2008 بوده که جهت نگهداری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قابلیت های ویژه، امکانت نرم افزار، حسابداری مالی

مشاهده، تعریف و تدوین سرفصل‌های حسابداری مورد نیاز دلخواه در سطوح: گروه، کل، معین، تفصیلی به صورت پله‌ای

  • تعیین نوع گروه از لحاظ ترازنامه‌ای، سود و زیانی، آماری و انتظامی
  • تعیین ماهیت حساب سرفصل‌های کل به صورت دلخواه
  • تعیین نوع حساب کل از لحاظ دائم و موقت بودن حساب
  • دسته‌بندی بازه کدهای تفصیلی به صورت دلخواه و ارتباط با سرفصل‌های معین
  • تعریف و تدوین هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به هر بنگاه اقتصادی به صورت متغیر و ثابت در سرفصل‌های حسابداری
  • مشاهده کدهای رزرو شده سیستم اتوماتیک (مورد استفاده در ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری)
  • تعیین ریالی شدن برگه‌های انبار به صورت اتوماتیک یا دستی
  • ثبت اسناد خرید، فروش و مرجوعی بر اساس خلاصه حساب مشتری یا ریز دریافت و پرداخت‌ها
  • تجمیع سرفصل‌های دریافت و پرداخت و فروش جهت صدور اسناد روزانه حسابداری
  • مرتب‌سازی آرتیکل‌های تشکیل‌دهنده اسناد در چاپ اسناد
  • تعریف و تدوین نوع مشتریان مرتبط با شرکت و ایجاد معین حسابداری بر اساس گروه (بدهکاران و بستانکاران تجاری)
  • تعریف و تدوین اشخاص شامل مشتریان (بدهکاران و بستانکاران)، بازاریابان، تنخواه گردان، سهامداران
  • ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصل‌های حسابداری
  • ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت (تدوین شده در قسمت نوع مشتریان)
  • تعیین و تخصیص گروه خاصی ازتفصیلی‌ها برای معین‌های مختلف (مشتریان، تنخواه گردانان، بازاریابان، سهامداران، حساب‌های بانکی و تفصیلی‌های مشترک)
  • تخصیص تفصیلی‌های مربوط به سر فصل معین صندوق (تعریف صندوق به تعداد دلخواه)
  • تنظیم تفصیلی‌های مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلی‌های یاد شده
  • ملاحظه فهرست کامل اسناد و نامه‌های حسابداری (شامل کلیه نامه‌های ارسالی از قسمت‌های مختلف برنامه، اسناد پیش‌نویس، اسناد موقت و اسناد دائم)
  • ثبت اسناد در قسمت پیش‌نویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آنها
  • کپی‌برداری از اسناد و استفاده در اسناد دیگر
  • کپی‌برداری از ردیف در اسناد حسابداری
  • بازسازی اسناد (ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ)
  • ثبت و ویرایش سند افتتاحیه به صورت اتوماتیک با دسترسی‌های ویژه
  • ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه
  • ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی (با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک)
  • ثبت دلخواه سندهای جدید و اصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسناد
  • صدور اسناد به صورت دستی
  • صدور قبوض دریافت (وجه نقد، چک شرکتی، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
  • صدور قبوض پرداخت (وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
  • تایید یک یا چند سند موقت صادره
  • تایید و ادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی
  • الحاق سند موقت به سند دائم
  • انتقال اسناد و سرفصل‌های حسابداری به سال مالی مجازی جهت انجام تغییرات و تهیه برخی گزارشات خاص
  • تهیه کاربرگ اسناد حسابداری
  • انبار گردانی ریالی به صورت اتوماتیک
  • ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک
  • انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه
  • چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel
  • مشاهده و چاپ سرفصل‌های حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی
  • چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسناد در فرمت‌های مختلف جهت نگهداری
  • مشاهده و پیگیری پیوست‌ها از داخل سند حسابداری
  • ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه
  • پیگیری و مشاهده اسناد و پیوست‌ها در آرتیکل‌های دفاتر حسابداری (کل- معین- تفصیلی- روزنامه)
  • جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ، مشخصات سند و غیره
  • مرتب‌سازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت
  • ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند
  • کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف، ویرایش، ثبت و غیره)

نرم افزار رافع اصناف

نرم افزار رافع اصناف یکی از محصولات تولیدی تحت ویندوز شرکت مفتاح رایانه می‌باشد. نرم افزار فوق یک سیستم فروشگاهی ساده بوده که با ظاهری ساده و کاربردی امکانات بی‌شماری در زمینه صدور فاکتور خرید و فروش، صندوق مکانیزه فروش، انبارداری، دریافت و پرداخت در اختیار کاربران محترم قرار می‌دهد. در نرم افزار رافع اصناف حسابداری نرم افزار فوق به صورت اتوماتیک بوده و کاربران نرم افزار نیازی به داشتن اطلاعات حرفه‌ای در زمینه حسابداری ندارند. همچنین در نرم افزار فوق امکان تهیه انواع گزارشات مالی، خرید، فروش و خزانه‌داری مهیا می‌باشد .

نرم افزار یکپارچه مالی رافع اصناف مناسب کدام کسب و کارها می باشد

  • فروشگاه های کوچک
  • فروشگاه های کوچک
  • کسب و کار های کوچک
  • اصناف

ویژگی های نرم افزار حسابداری اصناف

نرم افزار حسابداری رافع اصناف

مشخصات فنی نرم افزار مالی و حسابداری اصناف :

  • برنامه‌نویسی شده در محیط قدرتمند C+ + Builder
  • سرعت بالا در برنامه به دلیل استفاده از رابط ADO
  • بانک اطلاعاتی SQL Server
  • قابلیت اتصال به فروشگاه الکترونیکی (E-shop)

سطوح نرم افزار رافع اصناف

امکانت نرم افزار رافع اصناف

نرم افزار حسابداری اصناف ویژه بازار کار

امکانات عمومی نرم افزار حسابداری رافع اصناف
  • تعریف چند دفتر و چند سال مالی مختلف
  • انتقال اطلاعات به سال مالی بعد و بستن حساب‌ها (کاملا اتوماتیک)
  • ثبت وقایع سیستم در Log File
  • تعریف کاربران مختلف با سطح دسترسی متفاوت و مشترک
  • تعریف کلیدهای میانبر برای کالاها در فاکتور
  • استفاده از دستگاه بارکد خوان در فاکتورهای خرید و فروش
  • استفاده از چند پنجره در یک لحظه
  • طراحی فاکتور (سربرگ، امضاءها، فونت‌ها، اقلام ریز و غیره)
  • تحویل صندوق در یک روز و کنترل انبار
  • سازگار با انواع چاپگرها

جهت سفارش و دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزار رافع اصناف روی لینک مشاور کارت پشتیبانی رافع اصناف کلیک کنید

نرم افزار حسابداری رافع ۹

نرم افزار مالی رافع ۹ مخصوص شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط مشتمل بر سیستم‌های حسابداری مالی، خرید و فروش، انبارداری، اموال و دارایی‌های ثابت، خزانه‌داری، چک و بانک طراحی و تولید شده است. نرم افزار فوق به دلیل محاسبات دقیق، تهیه گزارشات مدیریتی متنوع و همچنین قیمت مناسب یکی از کامل‌ترین و جامع‌ترین نرم افزارهای موجود در بازار رقابتی خود می‌باشد. پروژه طراحی و تولید نرم افزار رافع ۹ در سال ۱۳۹۸ به پایان رسیده و آخرین نسخه به روز شده نرم افزار مربوط به فروردین ۱۳۹۹ می‌باشد.

نرم افزار حسابداری رافع 9

نرم افزار یکپارچه مالی رافع ۹ مناسب کدام کسب و کارها می باشد؟

  • کسب و کار های کوچک
  • کسب و کار های متوسط
  • خدماتی
  • خدماتی
  • بازرگانی
  • بازرگانی
  • ویژگی های نرم افزار
  • مشخصات فنی

نرم افزار رافع ۹ بر روی سیستم عامل‌های Win10 , Win Server 2003 ,2008 ,Win7 , ,win8 ,win 8.1 قابل اجرا می‌باشد.

  • زبان به‌ کار گرفته شده (inter face) در این نرم افزار، زبان برنامه نویسی C++ Builder است که یکی از قدرتمندترین ابزارهای برنامه‌نویسی می‌باشد.
  • بانک اطلاعاتی سیستم، نرم افزار MS-SQL server بوده که جهت نگهداری اطلاعات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری رافع 9 ویژه شرکتهای متوسط بازرگانی

قابلیت های ویژه، امکانت نرم افزار، حسابداری

  • مشاهده، تعریف و تدوین سرفصل‌های حسابداری مورد نیاز دلخواه در سطوح: کل، معین، تفصیلی
  • تعریف و تدوین هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به هر بنگاه اقتصادی به صورت متغیر و ثابت
  • مشاهده کدهای رزرو شده سیستم اتوماتیک (مورد استفاده در ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری)
  • مرتب‌سازی آرتیکل‌های تشکیل دهنده اسناد در چاپ اسناد
  • تعریف و تدوین نوع مشتریان مرتبط با شرکت و ایجاد معین حسابداری بر اساس گروه (بدهکاران و بستانکاران تجاری)
  • تعریف و تدوین اشخاص شامل مشتریان (بدهکاران و بستانکاران)، بازاریابان، تنخواه گردان، سهامداران
  • ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصل‌های حسابداری
  • ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت (تدوین شده در قسمت نوع مشتریان)
  • تعیین و تخصیص گروه خاصی از تفصیلی‌ها برای معین‌های مختلف (مشتریان، تنخواه گردانان، بازاریابان، سهامداران، حساب‌های بانکی و تفصیلی‌های مشترک)
  • تخصیص تفصیلی‌های مربوط به سر فصل معین صندوق (تعریف صندوق به تعداد دلخواه)
  • تنظیم تفصیلی‌های مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلی‌های یاد شده
  • ملاحظه فهرست کامل اسناد و نامه‌های حسابداری (شامل کلیه نامه‌های ارسالی از قسمت‌های مختلف برنامه، اسناد پیش‌نویس، اسناد موقت و اسناد دائم)
  • ثبت اسناد در قسمت پیش‌نویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آن‌ها
  • کپی‌برداری از اسناد و استفاده دراسناد دیگر
  • کپی‌برداری از ردیف در اسناد حسابداری
  • بازسازی اسناد (ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ)
  • ثبت و ویرایش سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک
  • ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه
  • ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی (با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک)
  • ثبت دلخواه سندهای جدید و اصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسناد
  • صدور اسناد بصورت دستی
  • صدور قبوض دریافت (وجه نقد، چک شرکتی، سفته، حواله بانکی و سایراسناد)
  • صدور قبوض پرداخت (وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
  • تایید یک یا چند سند موقت صادره
  • تایید و ادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی
  • تهیه کاربرگ اسناد حسابداری
  • انبار گردانی ریالی بصورت اتوماتیک
  • ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک
  • انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه
  • چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel
  • مشاهده و چاپ سرفصل‌های حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی
  • چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسناد در فرمت‌های مختلف جهت نگهداری
  • مشاهده و پیگیری پیوست‌ها از داخل سند حسابداری
  • ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه
  • پیگیری و مشاهده اسناد و پیوست‌ها در آرتیکل‌های دفاتر حسابداری (کل- معین- تفصیلی- روزنامه)
  • جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ، مشخصات سند و غیره
  • مرتب سازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت
  • ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند
  • کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف، ویرایش، ثبت و غیره)

نرم افزار حسابداری رافع 1400

نرم افزار حسابداری رافع ۱۴۰۰

امکانات نرم افزار

  • حسابداری مالی

مشاهده، تعریف و تدوین سرفصل‌های حسابداری مورد نیاز دلخواه در سطوح: گروه، کل، معین، تفصیلی به صورت پله‌ای
– تعیین نوع گروه از لحاظ ترازنامه‌ای، سود و زیانی، آماری و انتظامی
– تعیین ماهیت حساب سرفصل‌های کل به صورت دلخواه
– تعیین نوع حساب کل از لحاظ دائم و موقت بودن حساب
– دسته‌بندی بازه کدهای تفصیلی به صورت دلخواه و ارتباط با سرفصل‌های معین
– تعریف و تدوین هزینه‌ها و درآمدهای مربوط به هر بنگاه اقتصادی به صورت متغیر و ثابت در سرفصل‌های حسابداری
– مشاهده کدهای رزرو شده سیستم اتوماتیک (مورد استفاده در ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری)
– تعیین ریالی شدن برگه‌های انبار به صورت اتوماتیک یا دستی
– ثبت اسناد خرید، فروش و مرجوعی بر اساس خلاصه حساب مشتری یا ریز دریافت و پرداخت‌ها
– تجمیع سرفصل‌های دریافت و پرداخت و فروش جهت صدور اسناد روزانه حسابداری
– مرتب‌سازی آرتیکل‌های تشکیل‌دهنده اسناد در چاپ اسناد
– تعریف و تدوین نوع مشتریان مرتبط با شرکت و ایجاد معین حسابداری بر اساس گروه (بدهکاران و بستانکاران تجاری)
– تعریف و تدوین اشخاص شامل مشتریان (بدهکاران و بستانکاران)، بازاریابان، تنخواه گردان، سهامداران
– ارتباط اتوماتیک اشخاص با سرفصل‌های حسابداری
– ملاحظه فهرست تمامی مشتریان مرتبط با شرکت (تدوین شده در قسمت نوع مشتریان)
– تعیین و تخصیص گروه خاصی ازتفصیلی‌ها برای معین‌های مختلف (مشتریان، تنخواه گردانان، بازاریابان، سهامداران، حساب‌های بانکی و تفصیلی‌های مشترک)
– تخصیص تفصیلی‌های مربوط به سر فصل معین صندوق (تعریف صندوق به تعداد دلخواه)
– تنظیم تفصیلی‌های مشترک بین دو یا چند معین مختلف و ایجاد ارتباط منطقی بین تفصیلی‌های یاد شده
– ملاحظه فهرست کامل اسناد و نامه‌های حسابداری (شامل کلیه نامه‌های ارسالی از قسمت‌های مختلف برنامه، اسناد پیش‌نویس، اسناد موقت و اسناد دائم)
– ثبت اسناد در قسمت پیش‌نویس جهت نگهداری و اعمال تغییرات احتمالی بر روی آنها
– کپی‌برداری از اسناد و استفاده در اسناد دیگر
– کپی‌برداری از ردیف در اسناد حسابداری
– بازسازی اسناد (ردیف کردن شماره اسناد بر اساس تاریخ)
– ثبت و ویرایش سند افتتاحیه به صورت اتوماتیک با دسترسی‌های ویژه
– ثبت و ویرایش دستی سند افتتاحیه
– ثبت اتوماتیک سندهای حسابداری جدید و اصلاحی (با استفاده از قابلیت صدور اسناد به طور اتوماتیک)
– ثبت دلخواه سندهای جدید و اصلاحی با قابلیت تنظیم دستی اسناد
– صدور اسناد به صورت دستی
– صدور قبوض دریافت (وجه نقد، چک شرکتی، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
– صدور قبوض پرداخت (وجه نقد، چک شرکتی، خرج چک اشخاص، سفته، حواله بانکی و سایر اسناد)
– تایید یک یا چند سند موقت صادره
– تایید و ادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامی
– الحاق سند موقت به سند دائم
– انتقال اسناد و سرفصل‌های حسابداری به سال مالی مجازی جهت انجام تغییرات و تهیه برخی گزارشات خاص
– تهیه کاربرگ اسناد حسابداری
– انبار گردانی ریالی به صورت اتوماتیک
– ثبت سند اختتامیه در پایان دوره مالی به صورت اتوماتیک
– انتقال سند اختتامیه به سند افتتاحیه
– چاپ اسناد حسابداری و قابلیت دریافت خروجی به Excel
– مشاهده و چاپ سرفصل‌های حسابداری تعریف شده و تطبیق با دفاتر قانونی و اظهارنامه مالیاتی
– چاپ اسناد اعم از سند افتتاحیه و سایر اسناد در فرمت‌های مختلف جهت نگهداری
– مشاهده و پیگیری پیوست‌ها از داخل سند حسابداری
– ملاحظه دفاتر حسابداری در سطوح: کل، معین، تفصیلی و روزنامه
– پیگیری و مشاهده اسناد و پیوست‌ها در آرتیکل‌های دفاتر حسابداری (کل- معین- تفصیلی- روزنامه)
– جستجوی اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ، مشخصات سند و غیره
– مرتب‌سازی شماره اسناد بر اساس تاریخ ثبت
– ملاحظه آمار بدهکاری و بستانکاری و میزان اختلاف هر سند
– کنترل خودکار سیستم از عملیات اجرایی بر روی اسناد (حذف، ویرایش، ثبت و غیره)

  • خرید و فروش

– ثبت سفارشات کالا همراه با خدمات، کسورات، اضافات به همراه محاسبات و مشخصات بازاریاب
– ثبت پیش فاکتور کالا همراه با خدمات، کسورات و اضافات
– صدور پیش فاکتور فروش از روی سفارشات
– صدور فاکتور فروش از روی پیش فاکتور فروش
– صدور فاکتور فروش و صدور اتوماتیک حواله خروج از انبار
– صدور فاکتور فروش بدون صدور حواله انبار
– صدور فاکتور برگشت از فروش
– صدور فاکتور خرید
– صدور فاکتور برگشت از خرید
– ثبت و استفاده از انواع خدمات در فاکتورها به صورت پارامتریک قابل تعریف توسط کاربر و برقراری ارتباط با سرفصل‌های حسابداری
– ثبت تعداد نامحدود اضافات و کسورات (تخفیفات خرید و فروش) و استفاده در فاکتورها به صورت پارامتریک قابل تعریف توسط کاربر و برقراری ارتباط با سرفصل‌های حسابداری
– ملاحظه لحظه‌ای موجودی انبار در هنگام صدور فاکتور و یا پیش فاکتور به تفکیک انبارها
– مشاهده سند حسابداری و برگه مجوز خروج انبار از داخل فاکتور فروش
– مشاهده سند حسابداری و برگه رسید کالا از داخل فاکتور خرید
– استفاده از دستگاه بارکد خوان برای صدور پیش فاکتور و فاکتور فروش
– ثبت فاکتور فروش از موجودی چند انبار بطور همزمان
– تسویه فاکتور فروش به صورت نقد، چک اشخاص، حواله، تنخواه و یا نقد و نسیه
– اعمال درصد مالیات و عوارض به صورت جداگانه و خطی بر روی فاکتور فروش
– اعمال تخفیف به صورت درصدی و یا ریالی در فاکتورها
– ثبت تخفیف خطی بر روی فاکتور فروش (تخفیف برای هر ردیف کالا)
– ثبت درصد بازاریاب خطی بر روی فاکتور فروش (درصد بازاریاب برای هر ردیف کالا)
– ثبت فاکتور فروش به صورت نسیه و اعمال در حساب بدهکاری شخص به صورت کاملاً خودکار
– ثبت فاکتور برگشت از فروش همراه با اضافات و کسورات و برگشت درصد بازاریاب
– استفاده قیمت‌های پیشنهادی ثبت شده در زمان تعریف کالا (۳ قیمت فروش)
– تسویه فاکتور برگشت از فروش به صورت نقد، چک شرکت، حواله، چک اشخاص و تنخواه
– مشاهده فهرست کامل کلیه فاکتورها (سفارشات، پیش فاکتور، فروش، برگشت از فروش، پرداخت امانی، مرجوعی امانی، خرید و برگشت از خرید و ردیف کردن (سورتینگ) بر اساس شماره، تاریخ، نام عامل، مبلغ فاکتور و غیره)
– تنظیم و طراحی فاکتور فروش با تنظیمات دلخواه کاربر بطور مثال استفاده از آرم شرکت در سربرگ فاکتورها، تغییرات نوع، اندازه، رنگ و فونت‌های فاکتور، محل قرارگرفتن و نمایش دادن مشخصات مورد نظر، تعداد ردیف‌های فاکتور و غیره
– چاپ فاکتورهای فروش به صورت استاندارد سیستم همراه با انجام تنظیمات سفارشی کاربر
– مشاهده و پرداخت درصد بازاریاب (پورسانت) در هر فاکتور
– پرداخت پورسانت بازاریاب به دو صورت درصدی یا مبلغی در فاکتور فروش
– تعریف تعداد نامحدود واسطه (ویزیتور) و استفاده در فاکتورهای فروش و محاسبه خودکار پورسانت تخصیص یافته با مکانیزم‌های قابل تعریف و صدور سندهای مالی
– تعیین بازاریاب مربوط به هر مشتری در زمان تعریف
– خروجی کلیه مشخصات کالاهای ثبت شده به Excel و یا ذخیره کردن فایل‌ها در فرمت‌های مختلف گرافیکی
– جستجو و یافتن کالاها و اشخاص از طریق کد، نام، مشخصه کالا
– ثبت فی کاردکس به دو صورت اتوماتیک و دلخواه بر روی فاکتور برگشت از فروش

  • انبار و کالا

– گروه‌بندی یا طبقه‌بندی کالاها در دو سطح (اصلی و فرعی)
– تعریف تعداد نامحدود کالا و کدگذاری روی کالاها تا ۷۰ رقم و حرف (فارسی و انگلیسی)
– تعریف پنج قیمت مختلف برای فروش کالاها و تعیین درصد بازاریابی برای هر کالا
– نگهداری موجودی کاردکس کالاها با سه روش میانگین ساده، میانگین موزون و FIFO
– نگهداری کالاهای انبارها با فرمت‌های مواد اولیه، درجریان ساخت، ساخته شده
– سورتینگ بر اساس فرمت‌های مواد اولیه، در جریان ساخت، ساخته شده در فهرست کالاهای انبار
– ثبت موجودی ابتدای دوره کالاها و اعمال ثبت اتوماتیک ریالی در سند افتتاحیه
– مشاهده لحظه‌ای موجودی کالا در لیست کالاهای انبار
– تعریف کالاها با حد سفارش با قابلیت کنترل لحظه‌ای و آلارم بر روی فاکتور فروش
– تعریف و تدوین واحدهای مختلف شمارش کالا به صورت دو واحده (واحد اصلی و فرعی)
– اعلام آگاهی لحظه‌ای تمامی عملیات انجام شده در واحدهای مختلف خرید و فروش به واحد انبار و حسابداری (بدین منوال که: با صدور هر گونه فاکتور خرید و فروش، در لحظه نامه‌ای جهت اطلاع واحد انبار جهت کاهش یا افزایش موجودی‌های کالا و اطلاع واحد حسابداری جهت صدور سند اتوماتیک یا دستی عملیات انجام شده)
– مشاهده و کنترل و چاپ صورت تفکیک شده نامه‌های مختلف انبارهای مختلف (رسید کالا، مجوز خروج و حواله‌های انبار)
– صدور حواله فی ما بین انبارها
– ملاحظه فهرست تمامی درخواست‌های انتقال کالا فیما بین انبارهای مختلف
– صدور حواله و رسید دستی انبار (ورود و خروج کالا بدون صدور فاکتور خرید و فروش)
– چاپ رسید و حواله انبار
– ورود اطلاعات مربوط به شمارش انبارگردانی آخر سال
– تعیین شماره سریال‌های مختلف برای یک کالا
– تعیین درصد مالیات و عوارض پیش فرض به صورت مجزا هنگام تعریف کالا
– تخصیص بارکد و ایران کد به کالا

  • اموال و اثاثه

– ثبت و تعریف کلیه گروه‌های اثاثیه اداری شامل: اموال، ماشین آلات و تجهیزات موجود در شرکت
– ثبت کلیه اموال و دارایی‌های ثابت اختصاص یافته به گروه‌های مختلف اموال، ماشین آلات و تجهیزات
– ثبت مشخصات مربوط به کلیه مشتریان مرتبط با خرید یا فروش اموال
– ملاحظه کامل مشخصات تمامی مشتریان مرتبط با خرید یا فروش اموال
– ثبت فاکتورهای مختلف جهت خرید یا فروش اموال
– ملاحظه فهرست کامل فاکتورهای خرید یا فروش اموال
– ثبت فاکتورهای ویژه تعمیرات و نگهداری اموال
– ثبت ذخایر استهلاک اموال مختلف در روش‌های متفاوت مطابق با اصول قانون مالیات‌های مستقیم (روش مستقیم، نزولی)
گزارشات اموال
– موجودی اموال بر اساس محدوده اموال
– موجودی گروه‌های اموال
– وضعیت گردش یک اموال
– وضعیت ذخایر استهلاک اموال
– اموال خریداری شده
– اموال فروخته شده
– اموال تعمیر شده
– فروشندگان اموال
– خریداران اموال
– تعمیرکنندگان اموال

  • چک و بانک

– ثبت کلیه حساب‌های بانکی شرکت، اختصاص کد تفصیلی مربوط به حسابداری و مانده حساب ابتدای دوره مربوط به سند افتتاحیه
– ثبت و تعریف دسته چک‌های مربوط به حساب‌های بانکی شرکت و کنترل خروج چک‌های صادره
– ثبت کلیه حساب‌های بانکی اشخاص (پرسنل و مشتریان مرتبط با شرکت)
– ثبت چک‌های ابتدای دوره شرکت و ارتباط همزمان و اتوماتیک با سند افتتاحیه
– ثبت چک‌های ابتدای دوره اشخاص و ارتباط همزمان و اتوماتیک با سند افتتاحیه
– ملاحظه فهرست کامل حساب‌های بانکی شرکت
– ملاحظه فهرست کامل حساب‌های بانکی اشخاص
– ملاحظه تمامی چک‌های پرداختنی شرکت، چک‌های پاس شده، چک‌های صندوق و چک‌های باطل شده و چاپ آن‌ها
– ملاحظه تمامی چک‌های دریافتنی، چک‌های برگشتی، چک‌های خرج شده، چک‌های نقد شده، چک‌های وصول شده، ابطال شده و اسناد بانکی
– ثبت کلیه حواله‌های بانکی وارده و صادره
– ملاحظه فهرست کامل حواله‌های بانکی وارده و صادره
– مشاهده و ثبت هزینه‌های بانکی
– خواباندن چک‌ها به حساب‌های مختلف شرکت
– انجام کلیه عملیات بانکی شامل: واریز وجه نقد، برداشت وجه نقد، حواله‌های بانکی و هزینه‌های بانکی
– کنترل چک‌های شرکت (پرداختی) شامل اعلام وصول چک، وصول چک و واریز به صندوق، ابطال چک
– کنترل چک‌های اشخاص (دریافتی) شامل اعلام وصول چک، وصول چک و واریز به صندوق، ابطال چک
– ملاحظه فهرست کامل برگه‌های عملیات بانکی (عملیات نقدی، چک‌های شرکت، چک‌های اشخاص)
– چاپ روی چک در قالب‌های مختلف مربوط به بانک‌های و حساب‌های جاری مختلف
– مشاهده سند حسابداری از داخل برگه عملیات چک و بانک
– مشاهده لحظه‌ای صورت وضعیت چک‌های دریافتنی و پرداختنی از ابتدا تا هفت روز آینده در صفحه اصلی چک و بانک (تعدادی و ریالی)

  • پیمانکاری

– تعریف و تدوین مراکز هزینه و پروژه به تعداد نامحدود به صورت شناور در سیستم
– برقراری ارتباط قبوض دریافت و پرداخت با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط فاکتورهای خرید و فروش با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط رسید و حواله دستی انبار با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط برگه‌های عملیات چک و بانک با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط فیش‌های حقوقی با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط پرونده‌های خطوط تولید با مراکز هزینه و پروژه
– برقراری ارتباط مراکز هزینه و پروژه با آرتیکل‌های سند دستی حسابداری
– برقرار شدن ارتباط مراکز هزینه و پروژه به صورت اتوماتیک دراسناد حسابداری مربوط به قبوض و فاکتورهای صادر شده در سیستم
– ترازهای آزمایشی در سطوح گروه، کل، معین و تفصیلی بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه به صورت چهار، شش و هشت ستونی
– تهیه صورت حساب ریز مراکز بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه
– تهیه مانده حساب کلی مراکز بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه
– گزارش عملکرد حساب سود و زیان بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه
– گزارش ترازنامه بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه
– گزارش تراز ویژه بر اساس نحوه نمایش معین در مرکز هزینه، معین در پروژه، تفصیلی در مرکز هزینه، تفصیلی در پروژه و بالعکس با امکان انتخاب محدوده
– صورت مواد مصرفی به صورت ریز و کلی در مراکز هزینه و پروژه بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه و کالا
– صورت ریز حقوق، دستمزد و مزایای ماهانه بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه
– صورت ریز حقوق، دستمزد و مزایای دریافتی یک پرسنل بر اساس محدوده مراکز هزینه و پروژه

  • حقوق و دستمزد

– ثبت مشخصات کامل پرسنل شامل: مشخصات شناسنامه‌ای، قرارداد و شرح وظایف، وضعیت تاهل، مدارک و سوابق، نشانی‌ها، مزایای حقوق، نوع بیمه و مالیات مکسوره، تعیین بخش مربوطه (تولید، اداری، فروش)، تعیین کد تفصیلی و ارتباط با حسابداری، تعیین وضعیت مانده حساب اول دوره مربوط به سند افتتاحیه
– ملاحظه فهرست کامل پرسنل درج شده در ثبت مشخصات، سورتینگ بر اساس پارامترهای معرفی شده
– ثبت مراکز بیمه مرتبط با واحدهای زیرمجموعه یک بنگاه اقتصادی به صورت پارامتریک
– تنظیم جدول ضرائب مالیاتی حقوق به صورت پارامتریک
– ثبت کلیه آیتم‌های مزایای حقوق به صورت پارامتریک (درصدی از حقوق یا مبلغ ثابت ماهیانه)
– ثبت کلیه آیتم‌های کسورات قانونی، توافقی یا قراردادی حقوق و ارتباط با سرفصل‌های حسابداری
– ثبت کلیه آیتم‌های اضافات قانونی، توافقی یا قراردادی حقوق و ارتباط با سرفصل‌های حسابداری
– ملاحظه فهرست کامل مستندات حقوق و دستمزد
– ثبت کارکرد ماهانه برای یک یا چند پرسنل
– ثبت عملیات پرداخت مساعده حقوق برای پرسنل
– ثبت عملیات پرداخت وام برای پرسنل
– تنظیم وام‌های ابتدای دوره پرسنل و ثبت آن در سند افتتاحیه
– تنظیم و پرداخت وام‌های طی دوره و تعیین تعداد اقساط و اولین ماه باز پرداخت وام
– پرداخت مساعده و عملیات پرداخت‌های حقوق بین ماه برای یک یا چند پرسنل
– تنظیم سایر کسورات و اضافات حقوق
– تنظیم و پرداخت مبلغی به عنوان پاداش یا جریمه در انتهای فیش حقوقی
– صدور فیش حقوقی با فرمت قانونی و مصوب
– ملاحظه فهرست کامل نامه‌ها و برگه‌های مربوط به پرداخت حقوق
– انجام عملیات پرداخت حقوق از طریق تسویه نقد، چک شرکت، واریز به حساب بانکی، خرج چک اشخاص و غیره
– چاپ فیش‌های حقوقی
– تهیه دیسکت بیمه جهت ارائه به شعب بیمه تامین اجتماعی
– تهیه فایل‌های ویژه پرداخت الکترونیکی حقوق ماهانه جهت ارائه به بانک‌های سپه، تجارت و ملت (دیسکت پرداخت حقوق بانک)

  • تولید و بهای تمام شده

– تعریف و تدوین فرمول‌های تولید مربوط به تمامی کالاهای تولیدی، محصولات و خطوط تولید مرتبط با هریک از آن‌ها در واحدهای تولیدی- صنعتی
– تعریف و تدوین تمامی سربارهای ساخت کالا و محصولات قابل ساخت در واحدهای تولیدی- صنعتی
– طراحی سیستم تولید به دو صورت سفارش کار و تولید انبوه
– ملاحظه فهرست کامل پرونده‌های خطوط تولید شامل: خطوط تولید، موجودی کالای ابتدای دوره، درخواست کالا، سربارهای تولید و تنظیمات نهایی
– تشکیل پرونده‌های مختلف هر تولید برای درج تمامی جزئیات مربوط به یک خط تولید محصول جدید
– ثبت کالای ابتدای دوره خطوط تولید
– ثبت و تدوین درخواست‌های مختلف مواد از انبارهای مختلف به خطوط تولید مرتبط
– سرشکن کردن سربارها جهت تسهیم هزینه‌های سربار به خطوط تولید
– تنظیم نهایی و اعلام اقلام تولید شده شامل: مشخصات مواد اولیه، سربار، آمار و وضعیت تولید و همچنین سربارهای اختصاصی هر پرونده
– انجام عملیات مربوط به بازیافت ضایعات در چرخه تولید مربوطه
– ملاحظه برگه‌های بازیافت ضایعات چرخه تولید مربوط به هر خط تولید به تفکیک یا یک‌جا
– توان تولید بر مبنای موجودی فعلی انبارها برگرفته از فرمول‌های تولید
– صورت کالاهای انتقال یافته به خط تولید
– صورت سربارهای سرشکن شده
– صورت کالاهای مرجوعی به انبار
– صورت ضایعات خطوط تولید
– صورت محصولات تولیدی
– صورت وضعیت محصولات تولیدی
– صورت سربارهای مربوط به یک کالای تولیدی
– صورت مواد مصرفی و مرجوعی مربوط به یک کالای تولیدی
– صورت وضعیت محصولات تولیدی

جهت سفارش و دریافت نرم افزار حسابداری رافع ۱۴۰۰ بر روی تصویر زیر کلیک نمایید:

خرید نرم افزار حسابداری رافع 1400

جهت سفارش و دریافت خدمات پشتیبانی نرم افزار رافع ۷-۸-۹ و رافع ۱۴۰۰ روی لینک مشاور کارت پشتیبانی رافع  کلیک کنید

جهت ثبت، سفارش و تهیه نرم افزار مالی و حسابداری رافع با مشاورین مالی شرکت حسابداری اقتصاد قرن تنها نمایندگی مجاز فروش و آموزش نرم افزار رافع تماس حاصل بفرمایید

۵/۵ - (۳ امتیاز)

88 دیدگاه دربارهٔ «نمایندگی نرم افزار حسابداری رافع»

  1. من با نرم افزار رافع ۷ کار کردم
    نرم افزار خوبیه ولی ماژول تولید و حقوق و دستمزد نداشت

    اگر نسخه جدید رافع ماژول حقوق و تولید رو داشته باشه و محیط کاربریش شبیه رافع ۷ باشه واقعا عالیه

  2. فیلم آموزش نرم افزار حسابداری رافع
    نحوه ورود اطلاعات پایه و ثبت سند افتتاحیه در نرم افزار رافع
    آموزش نرم افزار رافع
    ثبت سند حسابداری بصورت دستی و اتوماتیک در نرم افزار
    تعریف و تغییر سرفصل های حسابداری در نرم افزار رافع
    اصلاح و بستن حسابها در نرم افزار رافع
    ثبت فاکتور خرید ، فروش ،برگشت از خرید و فروش
    تعریف کسورات و اضافات برای فاکتور ها ( تخفیف – ارزش افزوده – حمل – اجرت – خدمات – نصب و … )
    تعریف انبار، تعریف کالا و گروه بندی کالاها ( گروه اصلی – گروه فرعی – تعریف کالا و … )
    تعریف اشخاص و طرف حسابها ( خریداران – فروشندگان – سهامداران –تنخواه گردان و …)
    تعریف شرکت و سال مالی در نرم افزار رافع
    ثبت سند دریافت و پرداخت
    آموزش کامل حسابداری اموال و استهلاک در نرم افزار رافع
    آموزش حسابداری خزانه در نرم افزار رافع
    عملیات اصلاحات در نرم افزار رافع
    نحوه تنظیم گزارشات در نرم افزار رافع ( گزارشات دفاترحسابداری ، ترازنامه ، سود و زیان ، تراز آزمایشی ، خرید و فروش،انبارها ، اموال ، چک و بانک و …
    این پکیج بی نظیر تمامی سوالات و نیاز های یک حسابدار را درباره نرم افزار رافع بر طرف می سازد و پس از استفاده از این پکیج آموزشی میتواند بر تمامی بخش های نرم افزار رافع ۷ مسلط شود .
    کاملا عملی و کاربردی همراه با حل پروژه و پشتیبانی تلفنی و اینترنتی توسط مدیران مالی با سابقه
    مخاطب : حسابداران ، مدیران مالی ، فارغ التحصیلان ، مدیران شرکت ها و علاقه مندان به حسابداری

  3. سلام فیلم های آموزشی رافع ۷ و ۹ رو از کجا میتونم تهیه کنم؟و اینکه آیا با یاد گرفتن یکی از این دو ورژن میتونم به ورژن بعدی هم مسلط بشم؟

  4. سلام

    ایا نرم افزار رافع ۹ هم مثل نرم افزار رافع ۷ روان و سلیس است؟؟؟
    ینی میتونم تو یه زمان کوتاه بهش مسلط بشم؟؟؟؟

  5. سلام ممنون بابت معرفی کاملی که از نرم افزار رافع داشتین. در ورژن رافع ۹ امکان تعریف و تغییر کد در سطح گروه وجود دارد؟

  6. سلام
    میخواستم بدونم شما نمایندگی رافع رو دارین ؟ اگه دارین فروش و راه اندازی برای استان های دیگه هم مقدور هست؟

  7. سلام برای نمایندگی ایران خودرو که شامل بخشهای مختلف فروشگاه – انبار – پذیرش و تعمیرگاه میشه چه نرم افزاری رو پیشنهاد میکنید

  8. من این نرم افزار رافع رو می خواستم چطور می تونم تهیه کنم؟
    واینکه ویندوز ۱۰ و۶۴ بیتی دارم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

  9. ممنون از اطلاع رسانی تون‌. در عین ساده بودن کار با نرم افزار رافع، گزارش دهی فوق العاده قوی ای داره👌🏻

    1. سلام
      بله نرم افزار رافع
      در عین حال که نرم افزار ساده ای هستش ولی بسیار پیشرفته و کاربردی هستش

  10. ممنون از ارائه اطلاعات خوبتون از قابلیت های نرم افزار رافع. نرم افزار رافع ۱۴۰۰ علاوه بر اینکه گزارش دهی فوق العاده عالی ای داره، در رابطه با کیت های تولید و اموال و حقوق دستمزد میتونم بگم با سپیدار برابری میکنه…

    1. سلام بله
      برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۳۲۲۶۵۰۳۲-۰۲۶ و ۳۲۲۶۵۰۳۳-۰۲۶ در تماس باشید

  11. سلام شرکت ما از سیستم حقوق و دستمزد رافع ۷ استفاده میکنه میخواستم بدونم آیتم حق حضور هیات مدیره چطوری باید تو سیستم محاسبه و رد بشه؟

  12. سلام
    نرم افزار رافع ورژن آموزشى هم داره که لازم نباشه واسه تمرین اصل نرم افزار رو تهیه کرد؟

  13. سلام وقت بخیر بنده یه کارگاه تولیدی دارم و تازه شروع به کار کردم از چه نسخه نرم افزار رافع میتونم استفاده کنم؟ در این زمینه مشاوره دارید؟

  14. سلام آیا شما نمایندگی نرم افزار رافع هم هستین و میشه از سمت شرکت شما بابت استفاده از نرم افزار از خدمات پشتیبانی شرکت شما هم استفاده کرد؟

  15. سلام
    من از شهر کرمان مزاحمتون شدم….بابت خریداری رافع ۷
    میخواستم بدونم برای این شهر هم میتونید رافع رو ارسال و نصب کنید؟

    1. سلام بله
      جهت اطلاعات بیشتر درباره ی کلاس ها با شماره های زیر در تماس باشید
      ۰۲۶۳۲۲۶۵۰۳۲-۳
      ۰۹۱۲۴۶۷۷۷۶۲

    1. سلام بله
      جهت اطلاعات بیشتر درباره ی کلاس ها با شماره های زیر در تماس باشید
      ۰۲۶۳۲۲۶۵۰۳۲-۳
      ۰۹۱۲۴۶۷۷۷۶۲

  16. سلام من در رافع ۷ بازیابی اطلاعات از سال ۱۴۰۰ به ۱۴۰۱ را می خواستم انجام دهم که در بین برنامه اقدامی انجام نداد و سال ۱۴۰۰ نیز باز نمی کند و همچنین در داتا بیس سال ۱۴۰۰ را نشان نمی دهد ولی سال ۱۳۹۹ را نشان می دهد
    مشکا کجا است؟ آیا اطلاعات کلا حذف شده است؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *